Povinnosti jednotlivých členů povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise >

Povinnosti jednotlivých členů povodňové komise

Primátor – předseda povodňové komise

řízení činnosti a jednání povodňové komise,

Náměstek primátora – místopředseda povodňové komise

zástup předsedy komise v době jeho nepřítomnosti,

Tajemník – člen povodňové komise

zástup předsedy a místopředsedy komise v době jejich nepřítomnosti,

zapojení pracovníků a prostředků statutárního města Frýdek-Místek,

Referent krizového řízení a PO odboru BRaPK – člen povodňové komise

zajištění evakuace a jejího materiálního zabezpečení,

spolupráce s HZS, armádou, policií,

informovanost občanů pomocí sirén,

Vedoucí odboru ŽPaZ – člen povodňové komise

koordinace činnosti povodňového orgánu mimo zasedání komise,

spolupráce s vyšší PK,

informování předsedy PK,

Vedoucí odd. VH, odboru ŽPaZ – tajemník povodňové komise

zabezpečuje činnost a předávání informací do doby zahájení činnosti povodňové komise,

zajištění informací o prognóze vývoje hydrologické situace,

sledování právních předpisů a jejich změn,

organizuje povodňové prohlídky,

zajištění hlásné služby,

Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – zapisovatelka povodňové komise

zajištění hlídkové služby,

provedení povodňových prohlídek,

spolupráce s obcemi,

Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – zapisovatelka povodňové komise

zajištění hlídkové služby,

provedení povodňových prohlídek,

vede povodňovou knihu v době i mimo dobu povodní,

Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – člen povodňové komise

aktualizace povodňového plánu,

aktualizace členů povodňové komise,

zajištění hlásné a hlídkové služby,

Vedoucí odboru DaSH – člen povodňové komise

zjišťování a vyhodnocování dopravní situace v postižených místech, návrh objízdných tras po komunikacích, uzavírka neprůjezdných místních komunikací,

navržení tras příjezdu a přesunu po komunikacích pro záchranné síly i prostředky,

Ředitel Městské Policie – člen povodňové komise

zajištění hlídkové služby, ochrany majetku,

řízení dopravy,

varování obyvatel prostřednictvím tlampačů z vozidel Městské policie,

Vedoucí odboru VV – člen povodňové komise

zajištění služebních aut,

zabezpečení spojovacích prostředků, záložních zdrojů elektřiny, dokumentačních prostředků – fotoaparáty, videokamera,

materiální zabezpečení činnosti komise,

vedení evidence o počtech, druzích a způsobu použití techniky a prostředků k evakuaci osob a odstranění následků povodně,

Ředitel TS – člen povodňové komise

zajištění záchranných prostředků – automobily, těžká technika, materiál, pracovníci,

Vedoucí odboru investic – člen povodňové komise

odborný dohled nad poškozenými objekty,

zajištění statického posouzení, investičních akcí v rámci obnovy území po povodni, znalců a kontaktů na techniku,

Vedoucí odd. tiskového odboru kanceláře primátora – člen povodňové komise

zabezpečení přípravy tiskových konferencí,

informování občanů prostřednictvím médií,

Vedoucí odboru SOM – člen povodňové komise

organizování náhradního/nouzového ubytování evakuovaného obyvatelstva, evidence o evakuovaných osobách na území města (v náhradních/nouzových ubytováních) – spolupráce s OBRaPK, OŠKMaT,

Vedoucí odboru BRaPK – člen povodňové komise

zajištění nezbytných životních podmínek pro evakuované obyvatelstvo (základní vybavení, hygienické prostředky, stravování, humanitární pomoc, psychologická pomoc – intervenční posttraumatický tým HZS).
 

Člen komise může být pověřen předsedou komise k provádění jiných úkolů, než je výše uvedeno, popřípadě k převzetí úkolů za jiného člena komise.


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise > Povinnosti jednotlivých členů povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_povinnosti_clenu.htm aktualizována: 31.08.2021, publikována: 17.09.2024