<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Organizační část > Povinnosti jednotlivých členů PK ORP |
Primátor – předseda povodňové komise
•řízení činnosti a jednání povodňové komise,
Náměstek primátora – místopředseda povodňové komise
•zástup předsedy komise v době jeho nepřítomnosti,
Tajemník – člen povodňové komise
•zástup předsedy a místopředsedy komise v době jejich nepřítomnosti,
•zapojení pracovníků a prostředků statutárního města Frýdek-Místek,
Referent krizového řízení a PO odboru BRaPK – člen povodňové komise
•zajištění evakuace a jejího materiálního zabezpečení,
•spolupráce s HZS, armádou, policií,
•informovanost občanů pomocí sirén a veřejného rozhlasu
Vedoucí odboru ŽPaZ – člen povodňové komise
•koordinace činnosti povodňového orgánu mimo zasedání komise,
•spolupráce s vyšší PK (Krajská povodňová komise Moravskoslezského kraje (dbf)),
•informování předsedy PK,
Vedoucí odd. VH, odboru ŽPaZ – tajemník povodňové komise
•zabezpečuje činnost a předávání informací do doby zahájení činnosti povodňové komise,
•zajištění informací o prognóze vývoje hydrologické situace,
•sledování právních předpisů a jejich změn,
•organizuje povodňové prohlídky,
•zajištění hlásné služby,
Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – zapisovatelka povodňové komise
•zajištění hlásné služby,
•provedení povodňových prohlídek,
•spolupráce s obcemi,
Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – zapisovatelka povodňové komise
•zajištění hlásné služby,
•provedení povodňových prohlídek,
•vede povodňovou knihu v době i mimo dobu povodní,
Referent odd. VH, odboru ŽPaZ – člen povodňové komise
•aktualizace povodňového plánu,
•aktualizace členů povodňové komise,
•zajištění hlásné služby,
Vedoucí odboru DaSH – člen povodňové komise
•zjišťování a vyhodnocování dopravní situace v postižených místech, návrh objízdných tras po komunikacích, uzavírka neprůjezdných místních komunikací,
•navržení tras příjezdu a přesunu po komunikacích pro záchranné síly i prostředky,
Ředitel Městské Policie – člen povodňové komise
•zajištění hlídkové služby, ochrany majetku,
•řízení dopravy,
•varování obyvatel prostřednictvím tlampačů z vozidel Městské policie,
Vedoucí odboru VV – člen povodňové komise
•zajištění služebních aut,
•zabezpečení spojovacích prostředků, záložních zdrojů elektřiny, dokumentačních prostředků – fotoaparáty, videokamera,
•materiální zabezpečení činnosti komise,
•vedení evidence o počtech, druzích a způsobu použití techniky a prostředků k evakuaci osob a odstranění následků povodně,
Předseda představenstva TS – člen povodňové komise
•zajištění záchranných prostředků – automobily, těžká technika, materiál, pracovníci,
Vedoucí odboru investic – člen povodňové komise
•odborný dohled nad poškozenými objekty,
•zajištění statického posouzení, investičních akcí v rámci obnovy území po povodni, znalců a kontaktů na techniku,
Vedoucí odd. tiskového odboru kanceláře primátora – člen povodňové komise
•zabezpečení přípravy tiskových konferencí,
•informování občanů prostřednictvím médií,
Vedoucí odboru SOM – člen povodňové komise
•organizování náhradního/nouzového ubytování evakuovaného obyvatelstva, evidence o evakuovaných osobách (v náhradních/nouzových ubytováních) – spolupráce s OBRaPK, OŠKMaT,
Vedoucí odboru BRaPK – člen povodňové komise
•zajištění nezbytných životních podmínek pro evakuované obyvatelstvo (základní vybavení, hygienické prostředky, stravování, humanitární pomoc, psychologická pomoc – intervenční posttraumatický tým HZS).
Člen komise může být pověřen předsedou komise k provádění i jiných úkolů, než je výše uvedeno, popřípadě k převzetí úkolů za jiného člena komise.
stránka c_pk_povinnosti.htm aktualizována: 31.08.2021, publikována: 17.09.2024